Klachten en geschillen

Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze klanten. Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening en/of producten, dan horen wij dit graag. Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@akoestiekwinkel.nl. Vermeld duidelijk in de onderwerpregel dat het een klacht betreft. De e-mail dient de volgende informatie te bevatten:

  • Uw klacht (zo specifiek mogelijk).
  • Uw adresgegevens.
  • Uw telefoonnummer zodat we u kunnen bereiken voor vragen en/of een reactie.
  • Uw bestelnummer (indien het een bestelling betreft).

U ontvangt zo snel mogelijk, maar nooit later dan één week, een inhoudelijke reactie op uw klacht.

De Geschillencommissie
U kunt uw klacht ook aanmelden bij de geschillencommissie, maar daar worden door deze stichting een aantal voorwaarden aan gesteld. Meer informatie hierover vindt u op de website van de geschillencommissie. In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR).